.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
6 تذکر به احمدی نژاد

حشمت الله فلاحت پیشه، نماینده اسلام‌آباد غرب در تذکر به وزیر مسکن پیگیری علت تاخیر در اجرای طرح مسکن مهر با توجه به تاخیرهای متعدد شد.

در جلسه علنی امروز چهارشنبه مجلس شورای اسلامی تذکرات مکتوب نمایندگان به مسئولان دولتی که به هیئت رئیسه مجلس اوصول شده است ، اعلام شد .

بنا بر این گزارش صمد مرعشی نماینده رودبار در تذکر به وزیر راه خواستار اعلام علت عدم اجرایی کردن مصوبه سفر هیات دولت به استان گیلان درباره‌ طرح‌های راه شد.

مصطفی کواکبیان نماینده سمنان در تذکری به رئیس جمهور، خواستار صدور دستور جلوگیری از تشکیل کارگروه غیر قانونی جهت محدود کردن مجلس برای تغییر در لوایح دولت و صدور دستور ابلاغ قانون استفاده مترو از تسهیلات ارزی و دستور جلوگیری از اطلاع رسانی متناقض در مورد تعطیلی 25 و 26 اردیبهشت ماه شهر تهران شد.

علی اصغر یوسف‌نژاد نماینده ساری، در تذکری به وزیر راه، خواستار تامین اعتبار جاده روستایی چالوس – ساری شد و در تذکر به وزیر کشور خواستار ‌بررسی علت عدم پیگیری ارتقای بخش میاندرود به شهرستان شد.

این نماینده مجلس در تذکر دیگری به رئیس جمهور خواستار صدور دستور تامین اعتبار مصوبات سفر اول و دوم هئیت دولت به مازندران و دستور رسیدگی به ابلاغ قانون استفاده از تسهیلات ذخیره ارزی برای حمل و نقل ریلی و حمل و نقل عمومی شهرهاشد.

قادری از شیراز به وزیر امور اقتصادی تسریع در تشکیل جلسه شورای عالی اجرایی سیاستهای اصل 44شد و سیروس برنا نماینده بروجن، در تذکر به وزیر اقتصاد، بر لزوم اجرای قسمت (د) بند 15 قانون بودجه 89 توسط گمرک تاکید کرد.

میر خلیلی نماینده میناب و رودان در تذکر به رئیس جمهور خواستار صدور دستور رسیدگی به فقدان سرمایه‌گذاری‌های لازم و کافی در شهرستان میناب، رودان، جاسک، سیریک و بشاگرد از سوی دولت شد.

حسینی نماینده نیشابور درتذکر به وزیر صنایع، خواستار تسریع در افتتاح مرحله سوم طرح هشتصد هزار تنی آهن فولاد نیشابور شد.

حشمت الله فلاحت پیشه، نماینده اسلام‌آباد غرب در تذکر به وزیر مسکن پیگیری علت تاخیر در اجرای طرح مسکن مهر با توجه به تاخیرهای متعدد شد.

محمدرضا خباز نماینده کاشمر، در تذکر به وزیر دفاع خواستار اعلام علت عدم اجرای قانون قالیبافان، بافندگان فرش و شاغلان صنایع دستی شد.

سید جلال یحیی‌زاه نماینده تفت و میبد در تذکر به وزیر کشور خواستار تسریع در اجرای تصمیمات مبتنی بر کارشناسی اسناد جلسه سوم آذر سال 88 وزارت کشور جهت جلوگیری از افزایش ناآرامی و بی‌اعتمادی مردم میبد شد.

وی در تذکر دیگری به وزرای دادگستری و اطلاعات خواستار ‌تسریع در شناسایی و برخورد قانونی با عوامل فتنه و ناآرامی در بخشهایی از استان یزد شد.

اکبریان نماینده کرج درتذکر به وزیر دفاع، خواستار آزادسازی مسیر اتوبان شهید همت توسط یگان‌های نظامی شد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.065 seconds.